Enforcer
Szerintem már mindenki elkönyvelte magában, hogy ez az év kiemelkedő űr-akciójáték nélkül múlik el. A sok apró programocska nyomába sem léphetett a régi legendáknak, mint az R-Type vagy a Katakis. Az év végén azonban egy új csillag született Enforcer néven. Alkotója ugyanaz a Marcus Trenz, aki a Katakis-t is programozta. Most is valami félelmetest hozott össze: a játék igazi csemege.
Hat pálya tömény lövöldözés olyan grafikai megoldások közepette, ami méltó a Nagy öreghez Fürge űrhajónknak meteoritok között kell cikáznia, űrködön kell átmanővereznie, romokban heverő bázisok felett kell átrepülnie, kőzáporok közepette kell a reá zúduló ellenfelekkel felvennie a küzdelmet, és még sorolhatnám a nehezebbnél-nehezebb küldetéseket. A felvehető bónuszikonok segítségével gyorsabbá, sebezhetetlenebbé, pusztítóbb tűzerejűvé válhatunk, ami elengedhetetlen ahhoz, hogy csöppnyi űrhajónkkal mind a hat szintet teljesíteni tudjuk. Gyakran nincs más megoldás, mint a mega bomba használata a SPACE megnyomásával, ami az összes körülöttünk ólálkodó ellenfél halálát eredményezi. Természetesen a pálya végi főszörnyetegek sem hiányoznak a játékból; valamennyi vagy tízszer nagyobb dög, mint mi, és persze sokkal kitartóbbak, mint törékeny járművünk.
Talán mindenki kitalálta ebből a rövid bemutatóból és a briliáns képekből, hogy az év űrjátékával van dolgunk. És ha hihetünk a végképernyőn felfutó feliratnak, akkor várható a program folytatása is. Hát én vevő leszek rá, annyi szent!
Az ismertető eredetije megtalálható az 576 KByte magazin 1992 évi 12. számában
Zolee