Terminator 2

Közeljövő: az ember és gép közti küzdelem egyre élesebbé válik, ám az emberi leleményesség felülkerekedik, és a gépeket pusztulás fenyegeti. Skynet, a robotokat irányító számítógép egy terminátort küld vissza az időben, hogy elpusztítsa még meg sem született ellensége anyját. A terminátor nem tudja teljesíteni feladatát, az ellenállók még idejében visszaküldött harcosa legyőzi a gépet. Azonban Skynet nem adja fel, és újabb, az előzőnél fejlettebb terminátort küld vissza az időben, hogy megölje John Connort, az ellenállók jövőbéli vezérét. John 1994-ben még csak gyerek….

t2-0Az ellenállóknak ez alkalommal is sikerül egy magányos harcost küldeni John védelmére, egy átprogramozott terminátort, aki talán sikerrel tudja felvenni a harcot a félelmetes T1000-es modellel.

A nagy sikerű film számítógépes jogait az Ocean cég vásárolta meg, és készítette el újabb, ezúttal elég gyengére sikerült játékát. A már jól bevált recept szerint elkészítették a film mozgalmasabb jeleneteinek számítógépes adaptációját, ahol a jó fiúkat irányítva mindenki legyőzheti a csúnya, rossz ellenséget.

Az első pálya a jól ismert üsd, vágd játékok határozott stílusjegyeit viseli magán, amennyiben a két szemben álló ellenfél minden törekvése arra irányul, hogy minél rövidebb idő alatt, minél több ütést helyezzen el ellensége testén. A mese: T800 verekszik T1000-el, hogy időt nyerjen a menekülő John számára.

t2-2

A második pálya még mindig a menekülés jegyében íródott. T800 és John motorbiciklin menekül az őket kamionnal üldöző T1000 elől. Ha tárgynak megyünk neki T800 veszít energiát, ha a kamion utolér akkor pedig John. Sikeres menekülés esetén egy meghatározott időn belül össze kell rakni T800 karján a mozgató rudakat. A negyedik pályán Sarah Connort irányítva meg kell szöknünk az elmegyógyintézetből, ahova bezártak furcsa terminátor elméleteink miatt. A szokásos labirintus rengeteg lifttel és ápolóval fűszerezve.

A következő szinten ismét T800-at irányítva kell verekednünk, elég időt nyerve Sarah és John számára a szökéshez.

t2-4

A következő pályán ismét egy szervizben érezhetjük magunkat, ám ezúttal T800 némileg átalakított arcán(?) kell megtennünk a szükséges változtatásokat.

Ezek után biztosítanunk kell a szabad utat John számára a Cyberdyne intézetben, lelőve sok-sok jól felfegyverzett rohamrendőrt.

Az utolsó nagy menekülés ideje elérkezett, T800 és társai egy furgonban igyekeznek elkerülni a helikopterrel közeledő T1000-et.

t2-5

Aki idáig eljut annak már csak egy feladata van, ami nem is lehet más mint a mindent eldöntő küzdelem a fejlettebb T1000 és a technikailag elmaradt, de annál hősiesebb T800 között. Ezúttal nem elég az ellenfél energiáját nullára csökkenteni, valahogy bele is kell taszigálnunk a rondaságot a megolvadt acélba. Ha minden jól megy, a T1000-es beleesik a hatalmas üstbe és…

… Hasta la vista, baby!

Az ismertető eredetije megtalálható a Game Shift lemezújság 2. számában.

Chris

Kategória: Tökmák | A közvetlen link.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

négy × négy =

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..