Barbarian

A gonosz Drax varázsló figyelmét nem kerülte el Jewelled város szépséges hercegnője Mariana. Elhatározta, hogy megszerzi magának. A város embereit utasította, hogy vigyék hozzá a gyönyörű nőt, mert ha nem teszik, akkor mérhetetlen haragra gerjed, s elpusztítja őket.

barbarian05

Senki sem akarta teljesíteni a parancsot, mert a hercegnő jószívű, soha nem ártott senkinek.

A hercegnő tudta, hogy a varázsló megölhet mindenkit, ezért saját maga ment el hozzá. Ez elnyerte a gonosz mágus tetszését, ezért lehetőséget biztosított arra, hogy ha egy harcos képes legyőzni a démoni seregét, akkor szabadon ereszti a hercegnőt.

Ám úgy tűnik minden remény oda, mert sorra elbuknak a jelentkezők a küzdelmekkor.

Egyszer csak északról, a sokak által elfeledett terméketlen vidékről jön egy ismeretlen barbár, egy hatalmas, erős harcos, aki kardját halálpontosan forgatja. Ő lehet talán az utolsó reménysugár.

De vajon le tudja-e győzni a sötétség erőit, és kitudja-e szabadítani a hercegnőt? Ezt csak úgy lehet megmondani, ha elindítjuk a programot, s kipróbáljuk az öldöklő játékot…

A játék két részből áll, amiket tetszőleges sorrendben lehet betölteni.

barbarian01

A betöltés és a kívánt rész kiválasztása után lehetőségünk van egy DEMO megtekintésére, ami során szemtanúi lehetünk egy küzdelemnek. Ám ha szeretnénk beállítani a játék néhány paraméterét, akkor használjuk az alábbi funkcióbillentyűket:

F1: Egy / két játékos
F3: Zene / Hang effektek
F5: Szünet Be / Ki
F7: Játék kezdése
Q : Kilépés

Javaslom, hogy próbáljunk zenével is és zene nélkül is játszani, ugyanis pompás a zene, és eléggé hosszú ahhoz, hogy ne menjen az agyunkra, de ha mégis zene nélkül szeretnénk küzdeni a sima hangeffektekben sem kell csalódni, mert azokat is nagyon jól eltalálták. (ütések, esések, kardélek megpendülése stb.)

Első rész – Harci gyakorlás (egy-, vagy kétjátékos móddal)

A föld legjobb harcosai ellen tökéletesíthetjük a kardforgatás művészetét.

Második rész – Harc a halálig (csak egyjátékos móddal)

A gonosz Drax embereivel kell megküzdeni a hercegnőért, végül pedig magával a gonosszal kell szembenézni.

Mind a két részben két helyszín szerepel. Az Első részben a hegyek között egy tó partján, valamint egy erdő sűrűjében lehet gyakorolni, míg a második részben a varázsló és Mariana szeme előtt zajlik a küzdelem a trónteremben, és az erkély alatt.

energyMinden karakter 12 ütést képes elviselni. Ezeket a képernyő tetején jeleznek a bal-illetve jobboldalt látható pöttyök, amik fokozatosan csökkennek. (Igaz, hogy csak 6 pont látható, de egy-egy jel 2 ütés után tűnik csak el.) Amint az egyik fél ütést szenved el, a képernyő szélén látható kígyó száját kitátja. Vagy azért, mert érzi az ütést, vagy pedig azért, mert az eredményjelző piros pöttyökből (nevezzük mondjuk almáknak) harapnak le egy-egy darabkát akkor.

Ha elfogy az egyik játékos összes energiája, holtan esik össze a pályán. A győztes felemeli kardját és végig nézi, ahogy egy zöld lény (teknős) kivonszolja a tetemet a küzdőtérről.

A harc eléggé brutális és véres. Valódi barbárságot is el lehet követni, ha egy sikeres suhintással levágjuk ellenfelünk fejét. Ekkor nyakánál spriccel a vér, s feje labdaként pottyan a földre. Ilyenkor is összeesik a test, amit ki kell vonszolni. Be is jön a zöld figura, de mielőtt kicipelné a hullát, egyet belerúg a fejbe, ami focilabda módjára pattog ki a pályáról.

A támadás nehézségétől, bonyolultságától függően alakulnak a pontok. Amikor kétjátékos módban vagyunk, egy számláló mutatja, hogy mennyi idő van arra, hogy kivégezzük ellenfelünket. Ha letelik az idő és nem dőlt el a küzdelem, megújult erővel kezdhetnek neki ismét a párbajnak.

Ha egyjátékos módban vagyunk, akkor nem az idő látszik, hanem a nehézségi szint jelenik meg helyén, vagyis hogy történetesen melyik pályánál is tartunk.

Amennyiben eleget gyakoroltunk, a második játékrészben meg kell küzdeni hét fokozatosan erősödő harcossal. Amint a fekete ruhás férfiút is sikerült legyőzni, Drax mesterrel találjuk szembe magunkat.

barbarian04

A mágus varázserejét latba vetve próbál megsemmisíteni minket úgy, hogy átkokat szór ránk amiket vagy át kell ugorni, vagy le kell hajolni előle. Cél, hogy megközelítsük őt gurulva. Ekkor elveszíti varázsképességét és megfutamodik félelmetes erőnktől.

Végső jelenetként a bájos hercegnő is lejön az erkélyről és mellénk állva hálát rebeg: “Thanks Big Boy” azaz “Köszi Nagyfiú”. És ezzel el is van intézve a dolog.

Én is csak ezt tudom javasolni: intézzük el most már a gonosz varázslót mi is, és mentsük meg Mariana hercegnőt ebben a brutális, de élvezetes játékban!

Az ismertető eredetije megtalálható Steveboy saját weboldalán.

Kategória: Tökmák | A közvetlen link.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

12 + 3 =

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..